Prigovori i reklamacije

Ukoliko imate prigovor na pruženu vodnu uslugu ili na naše poslovanje s Vama obratite nam se kako bismo bili u mogućnosti pravovremeno reagirati i sanirati sve nastale poteškoće.

Svoj prigovor možete podnijeti pisanim putem:
• osobno, u poslovnim prostorijama Darkom vodoopskrba i odvodnja d.o.o. na adresi Josipa Kozarca 19, 43500 Daruvar od ponedjeljka do petka, od 07:00 do 15:00 sati
• na adresu elektroničke pošte: dvio@dvio.hr
• na poštansku adresu: Darkom vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Josipa Kozarca 19, 43500 Daruvar

Društvo je dužno odgovoriti pisanim putem na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka istog.

Napomena: Ukoliko podnosite pisani prigovor ili reklamaciju na račun, prigovor ili reklamacija ne odgađa plaćanje nespornog iznosa računa do datuma njegova dospijeća (navedenog na računu).

Na temelju zakonske odredbe članka 27. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23) po kojoj po primitku odgovora na pisani prigovor a koji se odnosi na javne usluge, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača.

  • Odluka o osnivanju povjerenstva za reklamacije potrošača 2019 (.pdf)
  • Odluka o osnivanju povjerenstva za reklamacije potrošača 2024 (.pdf)
Skip to content